Ο πρώην βουλευτής Έβρου Άκης Γεροντόπουλος μας έστειλε την παρακάτω απάντηση για το δημοσίευμά μας σχετικά με την παρουσία του στην τελετή «Χάτιμ» στο Δέρειο, την οποία και δημοσιεύουμε όπως κάνουμε πάντα.
«Σε δημοσιεύματα που είδαν το φως με αφορμή την ιδιωτική μου παρουσία σε γιορτή «ΧΑΤΙΜ» στο μέγα Δέρειο του νομού Έβρου καταθέτω τα εξής:
Η πρόσκληση ήταν από φίλο μου Έλληνα Μουσουλμάνο και σε προσωπικό επίπεδο και σε καμία περίπτωση δεν ήμουν εκεί ως Αναπληρωτής Εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας...»
Ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής ήρθε αρκετή ώρα μετά τη δική μου παρουσία στο χώρο και με την έλευσή του αποχώρησα διότι δεν αναγνωρίζω την θέση την οποία οικειοποιείται καθώς η Κομοτηνή έχει νόμιμο Μουφτή.
Οι πολίτες του νομού Έβρου γνωρίζουν από την μακρόχρονη παρουσία μου τις αρχές μου, ότι δεν είχα ποτέ καμία σχέση με το προξενείο και δεν θα δεχθώ την προπαγάνδα που προσπαθεί να λασπώσει το πρόσωπό μου με συκοφαντικά δημοσιεύματα.
Τίτλοι του τύπου «Ο Άκης Γεροντόπουλος σε τουρκογιορτή στο Δέρειο δίπλα στον ψευτομουφτή Κομοτηνής και παρέα με Σκοπιανούς» και ανυπόγραφα άρθρα είναι πάνω και πέρα από κάθε φαντασία και οπωσδήποτε ψεύτικα. Άλλωστε το «ΧΑΤΙΜ» είναι Μουσουλμανική τελετή και όχι Τουρκική.
Η επίθεση προς το όνομά μου έχει βαθύτερους σκοπούς για να βλάψει όχι μόνο εμένα αλλά και τους Μουσουλμάνους που είναι και αισθάνονται Έλληνες και οι οποίοι είναι αντίθετοι σε εγκάθετες πρακτικές που παραπληροφορούν και εγείρουν την κοινή γνώμη.
Και επειδή οφείλουμε να έχουμε μνήμη, ας μη ξεχνάμε την διαχρονικά ξεκάθαρη θέση μου στο όνομα των Σκοπίων».
Άκης Γεροντόπουλος
Η τελετή «Χάτιμ» είναι Μουσουλμανική τελετή και σεβόμαστε την θρησκεία, τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων Μουσουλμάνων, αλλά η συγκεκριμένη εκδήλωση στο Δέρειο ήταν τουρκογιορτή.
Γιατί στην τελετή παρέστη και έκανε την προσευχή της ημέρας ο ψευτομουφτής Κομοτηνής και όχι ο νόμιμος μουφτής της περιοχής από το Διδυμότειχο ή ο νόμιμος μουφτής Κομοτηνής;
Γιατί παρευρέθηκε ο Τούρκος υποπρόξενος ο οποίος μίλησε για Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης;
Μήπως δεν ακούστηκαν στην γιορτή ύμνοι για τον Πορθητή και τούρκικα πολεμικά εμβατήρια;
Και τέλος τι δουλειά είχαν στον Έβρο Σκοπιανοί μαθητές, οι οποίοι αναγγέλθηκαν ως «Μακεδόνες», και ποιος τους έφερε να τραγουδήσουν ύμνους στα Αλβανικά και στα Τουρκικά;
Αν δεν καταλάβατε κ. Γεροντόπουλε που πήγατε και επιμένετε να μιλάτε για Μουσουλμανική τελετή και όχι Τουρκική, και το μόνο που βλέπετε είναι προπαγάνδα, λάσπη, συκοφαντίες, ανυπόγραφα άρθρα και εγκάθετες πρακτικές που παραπληροφορούν και εγείρουν την κοινή γνώμη, τότε ή έχετε πλήρη άγνοια της πραγματικότητας ή παριστάνετε για άλλη μια φορά τον βλάκα, όπως στην υπόθεση με την τροπολογία για τις εκτάσεις της Χαλκιδικής υπέρ συμφερόντων Μονής Βατοπεδίου τον Σεπτέμβριο του 2008.
Ο κ. Γεροντόπουλος μας έκανε να θυμηθούμε εκείνο το δίστιχο του Κάτωνα που λέει ότι «όποιος τον βλάκα παριστάνει, την υπέρτατη σοφία φτάνει». Ελέγχεται, λοιπόν, η περίπτωση του κ. Γεροντόπουλου. Πρόκειται πράγματι περί «σοφίας» ή για την τακτική του στρίβειν διά της «δοκησισοφίας»;
«Σε δημοσιεύματα που είδαν το φως με αφορμή την ιδιωτική μου παρουσία σε γιορτή «ΧΑΤΙΜ» στο μέγα Δέρειο του νομού Έβρου καταθέτω τα εξής:
Η πρόσκληση ήταν από φίλο μου Έλληνα Μουσουλμάνο και σε προσωπικό επίπεδο και σε καμία περίπτωση δεν ήμουν εκεί ως Αναπληρωτής Εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας...»
Ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής ήρθε αρκετή ώρα μετά τη δική μου παρουσία στο χώρο και με την έλευσή του αποχώρησα διότι δεν αναγνωρίζω την θέση την οποία οικειοποιείται καθώς η Κομοτηνή έχει νόμιμο Μουφτή.
Οι πολίτες του νομού Έβρου γνωρίζουν από την μακρόχρονη παρουσία μου τις αρχές μου, ότι δεν είχα ποτέ καμία σχέση με το προξενείο και δεν θα δεχθώ την προπαγάνδα που προσπαθεί να λασπώσει το πρόσωπό μου με συκοφαντικά δημοσιεύματα.
Τίτλοι του τύπου «Ο Άκης Γεροντόπουλος σε τουρκογιορτή στο Δέρειο δίπλα στον ψευτομουφτή Κομοτηνής και παρέα με Σκοπιανούς» και ανυπόγραφα άρθρα είναι πάνω και πέρα από κάθε φαντασία και οπωσδήποτε ψεύτικα. Άλλωστε το «ΧΑΤΙΜ» είναι Μουσουλμανική τελετή και όχι Τουρκική.
Η επίθεση προς το όνομά μου έχει βαθύτερους σκοπούς για να βλάψει όχι μόνο εμένα αλλά και τους Μουσουλμάνους που είναι και αισθάνονται Έλληνες και οι οποίοι είναι αντίθετοι σε εγκάθετες πρακτικές που παραπληροφορούν και εγείρουν την κοινή γνώμη.
Και επειδή οφείλουμε να έχουμε μνήμη, ας μη ξεχνάμε την διαχρονικά ξεκάθαρη θέση μου στο όνομα των Σκοπίων».
Άκης Γεροντόπουλος
Σχόλιο Α.Ο.
Όταν είσαι πολιτικός και μάλιστα Αναπληρωτής Εκπρόσωπος Τύπου ενός μεγάλου κόμματος ιδιωτικές παρουσίες σε προσωπικό επίπεδο σε δημόσιες εκδηλώσεις δεν υπάρχουν. Τα τουρκόφωνα ΜΜΕ δεν αφήνουν τέτοιες παρουσίες να περάσουν ανεκμετάλλευτες.Η τελετή «Χάτιμ» είναι Μουσουλμανική τελετή και σεβόμαστε την θρησκεία, τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων Μουσουλμάνων, αλλά η συγκεκριμένη εκδήλωση στο Δέρειο ήταν τουρκογιορτή.
Γιατί στην τελετή παρέστη και έκανε την προσευχή της ημέρας ο ψευτομουφτής Κομοτηνής και όχι ο νόμιμος μουφτής της περιοχής από το Διδυμότειχο ή ο νόμιμος μουφτής Κομοτηνής;
Γιατί παρευρέθηκε ο Τούρκος υποπρόξενος ο οποίος μίλησε για Τουρκική Μειονότητα Δυτικής Θράκης;
Μήπως δεν ακούστηκαν στην γιορτή ύμνοι για τον Πορθητή και τούρκικα πολεμικά εμβατήρια;
Και τέλος τι δουλειά είχαν στον Έβρο Σκοπιανοί μαθητές, οι οποίοι αναγγέλθηκαν ως «Μακεδόνες», και ποιος τους έφερε να τραγουδήσουν ύμνους στα Αλβανικά και στα Τουρκικά;
Αν δεν καταλάβατε κ. Γεροντόπουλε που πήγατε και επιμένετε να μιλάτε για Μουσουλμανική τελετή και όχι Τουρκική, και το μόνο που βλέπετε είναι προπαγάνδα, λάσπη, συκοφαντίες, ανυπόγραφα άρθρα και εγκάθετες πρακτικές που παραπληροφορούν και εγείρουν την κοινή γνώμη, τότε ή έχετε πλήρη άγνοια της πραγματικότητας ή παριστάνετε για άλλη μια φορά τον βλάκα, όπως στην υπόθεση με την τροπολογία για τις εκτάσεις της Χαλκιδικής υπέρ συμφερόντων Μονής Βατοπεδίου τον Σεπτέμβριο του 2008.
Ο κ. Γεροντόπουλος μας έκανε να θυμηθούμε εκείνο το δίστιχο του Κάτωνα που λέει ότι «όποιος τον βλάκα παριστάνει, την υπέρτατη σοφία φτάνει». Ελέγχεται, λοιπόν, η περίπτωση του κ. Γεροντόπουλου. Πρόκειται πράγματι περί «σοφίας» ή για την τακτική του στρίβειν διά της «δοκησισοφίας»;
ΣΧΟΛΙΑ
Μπορείτε να σχολιάσετε μέσω Facebook ή Blogger (Google) επιλέγοντας την αντίστοιχη καρτέλα από πάνω