Μπορεί και να γεράσαμε. Μπορεί να είμαστε υπολείμματα της Μεταπολίτευσης που άκουγαν Rolling Stones ή Door’s και ονειρεύονταν νέα Γούντστοκ. Ίσως κάποιοι από εμάς να πιστεύαμε ότι οι μπουάτ στην Πλάκα θα ήταν για πάντα ανοιχτές ή ότι οι Πινκ Φλόιντ
Μπορεί και να γεράσαμε. Μπορεί να είμαστε υπολείμματα της Μεταπολίτευσης που άκουγαν Rolling Stones ή Door’s και ονειρεύονταν νέα Γούντστοκ.
Ίσως κάποιοι από εμάς να πιστεύαμε ότι οι μπουάτ στην Πλάκα θα ήταν για πάντα ανοιχτές ή ότι οι Πινκ Φλόιντ θα ξαναέρχονταν να κάνουν ένα εκπληκτικό ροκ σόου...
Μπορεί όλα αυτά να μας κάνουν να βλέπουμε το φαινόμενο Lady Gaga σαν κάτι εξωγήινο. Ή μπορεί η Gaga να είναι πράγματι εξωγήινη ή εμείς να είμαστε… εντελώς γκαγκά.
Όμως, όλο αυτό το πανηγύρι που στήθηκε δύο μέρες τώρα μ’ αυτήν την «τραγουδίστρια»που ήρθε στην Ελλάδα, είπε πέντε ποπ μπαρούφες, πήρε το «χαρτί» κι έφυγε μας φαίνεται τόσο μα τόσο γελοίο και υπερβολικό. Προφανώς η βιομηχανία της μουσικής έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και η Gaga είναι ένα τέτοιο προϊόν που ξέρει πολύ καλά να πουλάει τον εαυτό της. Πώς να αντισταθεί λοιπόν η ελληνική νεολαία, κι όχι μόνο, στον καταιγισμό αυτόν της διαφήμισης, της πρόκλησης της συνεχόμενης αναπαραγωγής οποιουδήποτε ανόητου σχολίου ή γκριμάτσας της τραγουδίστριας;
Αν και παγκόσμιο φαινόμενο, πώς να μην κρίνει κανείς τα εν Ελλάδι καμώματα αυτής της υποτιθέμενης τραγουδίστριας; Μια άλλη Ελλάδα που σχεδόν γέμισε το ΟΑΚΑ, πλήρωσε από 60 ευρώ και πάνω για να ακούσει και να δει τι; Ένα προϊόν μιας εισαγόμενης υποκουλτούρας που ουδεμία σχέση έχει με τη χώρα και που ήρθε σε μια περίοδο που η Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε κρίση. Για να κάνει τι; Να επιβεβαιώσει ότι μια άλλη Ελλάδα υπάρχει κάπου εκεί έξω; Μακριά από τα 2 εκατ. των ανέργων και τα άλλα τόσα εκατομμύρια των χαμηλοσυνταξιούχων;
Δεν χρειαζόταν αυτό το… γκαγκά να μας πει ότι κάπου εκεί έξω κάνει πάρτι ο Κοκός με χαβιάρια και βιολιά ή στη Φιλοθέη δένουν ακόμη τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Να μας πει ότι υπάρχει ακόμη ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που ζει στην υγεία των υπολοίπων κορόιδων, και βγάζει τη γλώσσα στην κρίση που περνά η πατρίδα.
Θα πει κανείς: «Και τι έγινε που ήρθε η Gaga; Σαν πολύ αμπελοφιλοσοφία δεν έπεσε;» Έτσι είναι αλλά είναι και θέμα αισθητικής. Και όπως ξέρουμε η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος.
Για ποια αισθητική να μιλήσει κανείς με το ασχημόπαπο που μας έδειξε τα μπαλκόνια της, έκανε μερικές γκριμάτσες σνομπισμού, είπε «ζήτω Ελλάδα, θα επιβιώσετε», τύλιξε και το μικροσκοπικό κορμί της με την ελληνική σημαία και ο κόσμος παραληρούσε με τη νέα «Ελληνίδα» που γεννήθηκε;
Είναι θέμα αισθητικής να μη μπορούμε να βλέπουμε τα «τερατάκια» όπως ονομάζει τους φαν της, να ουρλιάζουν για να δουν αυτό το «πράμα» που μας ήρθε φθινοπωριάτικα. Κι εκνευριζόμαστε και με τους γονείς που ντύνουν τα παιδιά τους… γκαγκάκια και τα μαθαίνουν να υπηρετούν όλη αυτή την υποκουλτούρα.
Αλλά τι να πει κανείς; Μήπως μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν όλα αυτά; Παγκόσμιο φαινόμενο είναι η κρίση αξιών, η χαζοκουλτούρα της τηλεόρασης και του καναπέ και τα μουσικά υποπροϊόντα που ουδεμιά σχέση έχουν με τον πολιτισμό.
Πηγή: antinews.gr
Ίσως κάποιοι από εμάς να πιστεύαμε ότι οι μπουάτ στην Πλάκα θα ήταν για πάντα ανοιχτές ή ότι οι Πινκ Φλόιντ θα ξαναέρχονταν να κάνουν ένα εκπληκτικό ροκ σόου...
Μπορεί όλα αυτά να μας κάνουν να βλέπουμε το φαινόμενο Lady Gaga σαν κάτι εξωγήινο. Ή μπορεί η Gaga να είναι πράγματι εξωγήινη ή εμείς να είμαστε… εντελώς γκαγκά.
Όμως, όλο αυτό το πανηγύρι που στήθηκε δύο μέρες τώρα μ’ αυτήν την «τραγουδίστρια»που ήρθε στην Ελλάδα, είπε πέντε ποπ μπαρούφες, πήρε το «χαρτί» κι έφυγε μας φαίνεται τόσο μα τόσο γελοίο και υπερβολικό. Προφανώς η βιομηχανία της μουσικής έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και η Gaga είναι ένα τέτοιο προϊόν που ξέρει πολύ καλά να πουλάει τον εαυτό της. Πώς να αντισταθεί λοιπόν η ελληνική νεολαία, κι όχι μόνο, στον καταιγισμό αυτόν της διαφήμισης, της πρόκλησης της συνεχόμενης αναπαραγωγής οποιουδήποτε ανόητου σχολίου ή γκριμάτσας της τραγουδίστριας;
Αν και παγκόσμιο φαινόμενο, πώς να μην κρίνει κανείς τα εν Ελλάδι καμώματα αυτής της υποτιθέμενης τραγουδίστριας; Μια άλλη Ελλάδα που σχεδόν γέμισε το ΟΑΚΑ, πλήρωσε από 60 ευρώ και πάνω για να ακούσει και να δει τι; Ένα προϊόν μιας εισαγόμενης υποκουλτούρας που ουδεμία σχέση έχει με τη χώρα και που ήρθε σε μια περίοδο που η Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε κρίση. Για να κάνει τι; Να επιβεβαιώσει ότι μια άλλη Ελλάδα υπάρχει κάπου εκεί έξω; Μακριά από τα 2 εκατ. των ανέργων και τα άλλα τόσα εκατομμύρια των χαμηλοσυνταξιούχων;
Δεν χρειαζόταν αυτό το… γκαγκά να μας πει ότι κάπου εκεί έξω κάνει πάρτι ο Κοκός με χαβιάρια και βιολιά ή στη Φιλοθέη δένουν ακόμη τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Να μας πει ότι υπάρχει ακόμη ένα τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που ζει στην υγεία των υπολοίπων κορόιδων, και βγάζει τη γλώσσα στην κρίση που περνά η πατρίδα.
Θα πει κανείς: «Και τι έγινε που ήρθε η Gaga; Σαν πολύ αμπελοφιλοσοφία δεν έπεσε;» Έτσι είναι αλλά είναι και θέμα αισθητικής. Και όπως ξέρουμε η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος.
Για ποια αισθητική να μιλήσει κανείς με το ασχημόπαπο που μας έδειξε τα μπαλκόνια της, έκανε μερικές γκριμάτσες σνομπισμού, είπε «ζήτω Ελλάδα, θα επιβιώσετε», τύλιξε και το μικροσκοπικό κορμί της με την ελληνική σημαία και ο κόσμος παραληρούσε με τη νέα «Ελληνίδα» που γεννήθηκε;
Είναι θέμα αισθητικής να μη μπορούμε να βλέπουμε τα «τερατάκια» όπως ονομάζει τους φαν της, να ουρλιάζουν για να δουν αυτό το «πράμα» που μας ήρθε φθινοπωριάτικα. Κι εκνευριζόμαστε και με τους γονείς που ντύνουν τα παιδιά τους… γκαγκάκια και τα μαθαίνουν να υπηρετούν όλη αυτή την υποκουλτούρα.
Αλλά τι να πει κανείς; Μήπως μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν όλα αυτά; Παγκόσμιο φαινόμενο είναι η κρίση αξιών, η χαζοκουλτούρα της τηλεόρασης και του καναπέ και τα μουσικά υποπροϊόντα που ουδεμιά σχέση έχουν με τον πολιτισμό.
Πηγή: antinews.gr
ΣΧΟΛΙΑ
Μπορείτε να σχολιάσετε μέσω Facebook ή Blogger (Google) επιλέγοντας την αντίστοιχη καρτέλα από πάνω