Την ιταλική ταινία "Dogman" του Ματέο Γκαρόνε θα προβάλλει η Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης στις 25 και 26 Νοεμβρίου.
Τη Δευτέρα 25 και την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019 η Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης θα προβάλει την ταινία «Dogman» του Ματέο Γκαρόνε. Ο πολυβραβευμένος Ιταλός σκηνοθέτης του «Γόμορρα», επιστρέφει στον κόσμο του εγκλήματος με έναν ταπεινό θρίαμβο, παραδίδοντας μία πολύτιμη σπουδή πάνω στον αφόρητο κλοιό της βίας. Βραβείο στις Κάννες για την καθηλωτική ερμηνεία του Μαρτσέλο Φόντε.
Οι προβολές της Κ.Λ.Α. γίνονται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης με ώρα έναρξης, τη Δευτέρα στις 20:15 και την Τρίτη στις 21:30. Εισιτήριο 5 ευρώ γενική είσοδος, 4 ευρώ για τα μέλη της ΚΛΑ και 3 ευρώ για φοιτητές, μαθητές, άνεργους, πολύτεκνους.
Dogman
Ιταλία - Γαλλία, 2018
Σκηνοθεσία: Ματέο Γκαρόνε
Σενάριο: Ούγκο Τσίτι, Ματέο Γκαρόνε, Μάσιμο Γκαουντιόζο.
Πρωταγωνιστούν: Μαρτσέλο Φόντε, Εντοάρντο Πέσκε, Αντάμο Ντιονίζι, Νούνζια Σιάνο, Εντοάρντο Πέσκε, Αλίντα Μπαλντάρι Καλάμπρια, Φραντσέσκο Ακουαρόλι.
Διάρκεια: 103 λεπτά
Ο Γκαρόνε μετά από έναν μετεωρισμό μεταξύ φελλινικού και αγγλόφωνου σπονδυλωτού παραμυθιού, μας μεταφέρει με το Dogman ξανά στη χώρα των «βίαιων, βρόμικων, κακών» και την ωμή σκηνοθετική απλότητα με την ελεύθερη μυθοπλαστική διασκευή μιας αληθινής ιστορίας.
Έτσι, από τη Ρώμη του 1988, τον Ερ Κανάρο και τα πραγματικά γεγονότα, μεταφερόμαστε λίγο βορειότερα από τη Νάπολη, όπου ο μικροκαμωμένος, χαμηλότονος και μοναχικός Μαρτσέλο επιβιώνει ως ιδιοκτήτης του Dogman, ενός μικρού μαγαζιού φροντίδας σκύλων, διακινώντας παράλληλα μικροποσότητες κοκαΐνης σε όσους γνωστούς του ενδιαφέρονται. Όπως ο πρώην πυγμάχος Σιμόνε, ένας ψυχολογικά ασταθής τραμπούκος, με τον οποίο διατηρεί μια ιδιόρρυθμη σχέση φιλίας και υποταγής.
Μόνο που εκείνος, ναρκομανής και παρορμητικός, γίνεται όλο και πιο απειλητικός, όλο και πιο ανεξέλεγκτος, εκβιάζοντας τον Μαρτσέλο για να τον βοηθήσει στη διάρρηξη ενός κοσμηματοπωλείου που είναι μεσοτοιχία με το «Dogman».
Η εκπληκτική σκηνογραφία αυτής της ρημαγμένης αστικής no man’s land που περιτριγυρίζει τον Μαρτσέλο επιβάλλει εξαρχής μια ασφυκτική αίσθηση παρακμής, η οποία ποτίζει κάθε φωτογραφικό κόκκο αυτού του ανατριχιαστικού κινηματογραφικού ρέκβιεμ. Γρανάζι αυτού του μηχανισμού, ο Μαρτσέλο προσπαθεί να επιβιώσει ως «50% τίμιος σε έναν κόσμο 80% άτιμο» (για να θυμηθούμε και τον Ρέιμοντ Τσάντλερ), ακόμη ένας χαρακτήρας βγαλμένος από τα «Γόμορρα» κι ένας καθρέφτης του σάπιου μέχρι το μεδούλι ιταλικού (και νοτιοευρωπαϊκού) παρόντος.
Το Dogman είναι μία από τις καλύτερες ιταλικές ταινίες των τελευταίων χρόνων και παράλληλα ένας σύγχρονος νεορεαλιστικός μύθος που φέρνει τον θεατή απέναντι σε κάτι που μας απασχολεί όλους: τις συνέπειες των καθημερινών επιλογών μας για να επιβιώσουμε, αυτά τα ναι που λέμε και που μας οδηγούν στην ανικανότητα του να πούμε όχι, η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που είμαστε κι αυτό που νομίζουμε ότι είμαστε...
Δείτε το trailer της ταινίας:
[post_ads]
Οι προβολές της Κ.Λ.Α. γίνονται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης με ώρα έναρξης, τη Δευτέρα στις 20:15 και την Τρίτη στις 21:30. Εισιτήριο 5 ευρώ γενική είσοδος, 4 ευρώ για τα μέλη της ΚΛΑ και 3 ευρώ για φοιτητές, μαθητές, άνεργους, πολύτεκνους.
Dogman
Ιταλία - Γαλλία, 2018
Σκηνοθεσία: Ματέο Γκαρόνε
Σενάριο: Ούγκο Τσίτι, Ματέο Γκαρόνε, Μάσιμο Γκαουντιόζο.
Πρωταγωνιστούν: Μαρτσέλο Φόντε, Εντοάρντο Πέσκε, Αντάμο Ντιονίζι, Νούνζια Σιάνο, Εντοάρντο Πέσκε, Αλίντα Μπαλντάρι Καλάμπρια, Φραντσέσκο Ακουαρόλι.
Διάρκεια: 103 λεπτά
Ο Γκαρόνε μετά από έναν μετεωρισμό μεταξύ φελλινικού και αγγλόφωνου σπονδυλωτού παραμυθιού, μας μεταφέρει με το Dogman ξανά στη χώρα των «βίαιων, βρόμικων, κακών» και την ωμή σκηνοθετική απλότητα με την ελεύθερη μυθοπλαστική διασκευή μιας αληθινής ιστορίας.
Έτσι, από τη Ρώμη του 1988, τον Ερ Κανάρο και τα πραγματικά γεγονότα, μεταφερόμαστε λίγο βορειότερα από τη Νάπολη, όπου ο μικροκαμωμένος, χαμηλότονος και μοναχικός Μαρτσέλο επιβιώνει ως ιδιοκτήτης του Dogman, ενός μικρού μαγαζιού φροντίδας σκύλων, διακινώντας παράλληλα μικροποσότητες κοκαΐνης σε όσους γνωστούς του ενδιαφέρονται. Όπως ο πρώην πυγμάχος Σιμόνε, ένας ψυχολογικά ασταθής τραμπούκος, με τον οποίο διατηρεί μια ιδιόρρυθμη σχέση φιλίας και υποταγής.
Μόνο που εκείνος, ναρκομανής και παρορμητικός, γίνεται όλο και πιο απειλητικός, όλο και πιο ανεξέλεγκτος, εκβιάζοντας τον Μαρτσέλο για να τον βοηθήσει στη διάρρηξη ενός κοσμηματοπωλείου που είναι μεσοτοιχία με το «Dogman».
Η εκπληκτική σκηνογραφία αυτής της ρημαγμένης αστικής no man’s land που περιτριγυρίζει τον Μαρτσέλο επιβάλλει εξαρχής μια ασφυκτική αίσθηση παρακμής, η οποία ποτίζει κάθε φωτογραφικό κόκκο αυτού του ανατριχιαστικού κινηματογραφικού ρέκβιεμ. Γρανάζι αυτού του μηχανισμού, ο Μαρτσέλο προσπαθεί να επιβιώσει ως «50% τίμιος σε έναν κόσμο 80% άτιμο» (για να θυμηθούμε και τον Ρέιμοντ Τσάντλερ), ακόμη ένας χαρακτήρας βγαλμένος από τα «Γόμορρα» κι ένας καθρέφτης του σάπιου μέχρι το μεδούλι ιταλικού (και νοτιοευρωπαϊκού) παρόντος.
Το Dogman είναι μία από τις καλύτερες ιταλικές ταινίες των τελευταίων χρόνων και παράλληλα ένας σύγχρονος νεορεαλιστικός μύθος που φέρνει τον θεατή απέναντι σε κάτι που μας απασχολεί όλους: τις συνέπειες των καθημερινών επιλογών μας για να επιβιώσουμε, αυτά τα ναι που λέμε και που μας οδηγούν στην ανικανότητα του να πούμε όχι, η διαφορά ανάμεσα σε αυτό που είμαστε κι αυτό που νομίζουμε ότι είμαστε...
Δείτε το trailer της ταινίας:
ΣΧΟΛΙΑ
Μπορείτε να σχολιάσετε μέσω Facebook ή Blogger (Google) επιλέγοντας την αντίστοιχη καρτέλα από πάνω