Μουσική εκδήλωση με θέμα «Η Ρωμαϊκή Αγορά του Μάνου Χατζιδάκι στο Μέγαρο Μουσικής» στην Κομοτηνή.
Η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας - Θράκης σε συνεργασία με τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Πολιτισμού, Παιδείας, Αθλητισμού Κομοτηνής (ΔΕΚΕΠΠΑΚ), διοργανώνουν τη μουσική εκδήλωση με θέμα: «Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» με τη Γαρυφαλλιά Κατσιμίγα στο πιάνο και το τραγούδι και τον Παναγιώτη Ανδρονίκου στο σαξόφωνο.
Σάββατο 30 Απριλίου 2022 και ώρα 20:30 στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.
Ένας κύκλος από αγαπημένα τραγούδια του Μάνου, μαζί με μια σύντομη πιανιστική συνομιλία με τους Leonard Bernstein και Federico Mompou
Η είσοδος είναι δωρεάν.
Απαιτείται η ηλεκτρονική κράτηση θέσης μέσα από την σελίδα της Περιφέρειας ΑΜ-Θ "Online κράτηση προσκλήσεων" ΕΔΩ, επιλέγετε "Κράτηση Θέσης", συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, εκτυπώνετε την κράτηση και την επιδεικνύετε κατά την είσοδό σας στο Μέγαρο.
Κατά την είσοδο απαραίτητη είναι η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης και ταυτότητας ή άλλου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Θα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα που προβλέπονται από τη νομοθεσία κατά του COVID-19.
Κατά τη διάρκεια της παράστασης είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.
ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΚΑΤΣΙΜΙΓΑ
Η Γαρυφαλλιά Κατσιμίγα ξεκίνησε τις σπουδές της στο πιάνο στην Κομοτηνή με την Καλλιόπη Γρηγοροπούλου και συνέχισε με τον Νίκο Ζαφρανά στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, παίρνοντας το πτυχίο πιάνου, καθώς και με τον Βασίλη Κίτσο στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας, παίρνοντας πτυχίο Αρμονίας. Το 2010 έγινε δεκτή στο Prins Claus Conservatorium του Πανεπιστημίου Hanze στο Groningen της Ολλανδίας, αποκτώντας πτυχία Bachelor και Master of Music, με καθηγητή τον καταξιωμένο πιανίστα Paul Komen.
Κατά την διάρκεια των σπουδών της στο εξωτερικό μελέτησε πληθώρα ιστορικών πληκτροφόρων οργάνων (clavichord, harpsichord, fortepiano) με έμφαση στο fortepiano. Διεξήγαγε μια μεταπτυχιακή έρευνα σχετική με την τεχνική του οργάνου αυτού, όπως επίσης και με την ερμηνεία της μουσικής από τα τέλη του 18ου / αρχές 19ου αιώνα στο σύγχρονο πιάνο, τα ευρήματα της οποίας παρουσίασε σε διάλεξη που βιντεοσκοπήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς και διατίθεται στο διαδίκτυο. Το 2015 ακολούθησε η βράβευση της έρευνας αυτής στον διαγωνισμό της EPTA (Ευρωπαϊκή Ένωση Καθηγητών Πιάνου) με το πρώτο βραβείο έρευνας και χρηματικό έπαθλο (Frans Schreuder Prijs 2015).
Δούλεψε στο Prins Claus Conservatorium ως πιανίστας - συνοδός αλλά και ως ερευνήτρια στο Ερευνητικό Κέντρο "Lifelong Learning in Music" του Πανεπιστημίου Hanze, κάνοντας μία μελέτη πάνω στην μέθοδο εποικοδομητικής κριτικής "Critical Response Process" της Αμερικανίδας χορογράφου Liz Lerman, έχοντας υπό την επίβλεψή της φοιτητές κλασσικής και τζαζ μουσικής. Επίσης οργάνωσε και παρέδωσε σεμινάρια με ποικίλες θεματολογίες που αφορούν κυρίως το πιάνο, για θέματα τεχνικής και ερμηνείας.
Έχει εμφανιστεί σε πολυάριθμα σόλο ρεσιτάλ και κοντσέρτα μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και έχει ηχογραφήσει για την κρατική τηλεόραση και το ραδιόφωνο στην Ολλανδία.
Διδάσκει πιάνο στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης και είναι καθηγήτρια στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ
Ο Παναγιώτης Ανδρονίκου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στην Αριδαία. Ξεκίνησε τις σπουδές του πάνω στα ξύλινα πνευστά στο Δημοτικό Ωδείο Εδέσσης και παράλληλα στο ωδείο της Αλμωπίας με καθηγητές τους Γιάννη Γκουράνη και Γιάννη Δίσκο. Φοίτησε με υποτροφία στην Εθνική Ακαδημία Μουσικής prof. Pancho Vladigerov στο τμήμα Pop n' Jazz της Σόφιας στην Βουλγαρία με καθηγητές τους Vlayo Vlaev και Michael Yossifov και ολοκλήρωσε τις σπουδές του πάνω στο σαξόφωνο το 2016. Παράλληλα με τις σπουδές του εργάστηκε ως 2nd Lead Tenor saxophonist στη Big Band του Bulgarian National Radio.
Παρακολούθησε σεμινάρια με καταξιωμένους μουσικούς όπως οι Jiggs Wiggam, Ravi Coltrane, Don Braden, Χάρη Ιωάννου, Βασίλη Ξενόπουλο κ.α. Με την επιστροφή του στη Ελλάδα συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα της Ελληνικής δισκογραφίας, κάνοντας εμφανίσεις σε ελληνικές λαϊκές, έντεχνες και τζαζ σκηνές. Συμμετείχε σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα καθώς και σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Υπήρξε ενεργό μέλος σε 12 φιλαρμονικές της Ελλάδας, σε κάποιες από τις οποίες πραγματοποίησε σεμινάρια με θέμα "7+1 παράγοντες του Σαξοφώνου" βασισμένο στις τεχνικές του οργάνου, με επιρροή από τον σαξοφωνίστα Ευθύμη Τσακίρη.
Από το 2021 εργάζεται ως Καθηγητής Σαξοφώνου στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας.
[post_ads]
Σάββατο 30 Απριλίου 2022 και ώρα 20:30 στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.
Ένας κύκλος από αγαπημένα τραγούδια του Μάνου, μαζί με μια σύντομη πιανιστική συνομιλία με τους Leonard Bernstein και Federico Mompou
Η είσοδος είναι δωρεάν.
Απαιτείται η ηλεκτρονική κράτηση θέσης μέσα από την σελίδα της Περιφέρειας ΑΜ-Θ "Online κράτηση προσκλήσεων" ΕΔΩ, επιλέγετε "Κράτηση Θέσης", συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, εκτυπώνετε την κράτηση και την επιδεικνύετε κατά την είσοδό σας στο Μέγαρο.
Κατά την είσοδο απαραίτητη είναι η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης και ταυτότητας ή άλλου πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας. Θα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα που προβλέπονται από τη νομοθεσία κατά του COVID-19.
Κατά τη διάρκεια της παράστασης είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.
ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΚΑΤΣΙΜΙΓΑ
Η Γαρυφαλλιά Κατσιμίγα ξεκίνησε τις σπουδές της στο πιάνο στην Κομοτηνή με την Καλλιόπη Γρηγοροπούλου και συνέχισε με τον Νίκο Ζαφρανά στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, παίρνοντας το πτυχίο πιάνου, καθώς και με τον Βασίλη Κίτσο στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας, παίρνοντας πτυχίο Αρμονίας. Το 2010 έγινε δεκτή στο Prins Claus Conservatorium του Πανεπιστημίου Hanze στο Groningen της Ολλανδίας, αποκτώντας πτυχία Bachelor και Master of Music, με καθηγητή τον καταξιωμένο πιανίστα Paul Komen.
Κατά την διάρκεια των σπουδών της στο εξωτερικό μελέτησε πληθώρα ιστορικών πληκτροφόρων οργάνων (clavichord, harpsichord, fortepiano) με έμφαση στο fortepiano. Διεξήγαγε μια μεταπτυχιακή έρευνα σχετική με την τεχνική του οργάνου αυτού, όπως επίσης και με την ερμηνεία της μουσικής από τα τέλη του 18ου / αρχές 19ου αιώνα στο σύγχρονο πιάνο, τα ευρήματα της οποίας παρουσίασε σε διάλεξη που βιντεοσκοπήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς και διατίθεται στο διαδίκτυο. Το 2015 ακολούθησε η βράβευση της έρευνας αυτής στον διαγωνισμό της EPTA (Ευρωπαϊκή Ένωση Καθηγητών Πιάνου) με το πρώτο βραβείο έρευνας και χρηματικό έπαθλο (Frans Schreuder Prijs 2015).
Δούλεψε στο Prins Claus Conservatorium ως πιανίστας - συνοδός αλλά και ως ερευνήτρια στο Ερευνητικό Κέντρο "Lifelong Learning in Music" του Πανεπιστημίου Hanze, κάνοντας μία μελέτη πάνω στην μέθοδο εποικοδομητικής κριτικής "Critical Response Process" της Αμερικανίδας χορογράφου Liz Lerman, έχοντας υπό την επίβλεψή της φοιτητές κλασσικής και τζαζ μουσικής. Επίσης οργάνωσε και παρέδωσε σεμινάρια με ποικίλες θεματολογίες που αφορούν κυρίως το πιάνο, για θέματα τεχνικής και ερμηνείας.
Έχει εμφανιστεί σε πολυάριθμα σόλο ρεσιτάλ και κοντσέρτα μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και έχει ηχογραφήσει για την κρατική τηλεόραση και το ραδιόφωνο στην Ολλανδία.
Διδάσκει πιάνο στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης και είναι καθηγήτρια στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ
Ο Παναγιώτης Ανδρονίκου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στην Αριδαία. Ξεκίνησε τις σπουδές του πάνω στα ξύλινα πνευστά στο Δημοτικό Ωδείο Εδέσσης και παράλληλα στο ωδείο της Αλμωπίας με καθηγητές τους Γιάννη Γκουράνη και Γιάννη Δίσκο. Φοίτησε με υποτροφία στην Εθνική Ακαδημία Μουσικής prof. Pancho Vladigerov στο τμήμα Pop n' Jazz της Σόφιας στην Βουλγαρία με καθηγητές τους Vlayo Vlaev και Michael Yossifov και ολοκλήρωσε τις σπουδές του πάνω στο σαξόφωνο το 2016. Παράλληλα με τις σπουδές του εργάστηκε ως 2nd Lead Tenor saxophonist στη Big Band του Bulgarian National Radio.
Παρακολούθησε σεμινάρια με καταξιωμένους μουσικούς όπως οι Jiggs Wiggam, Ravi Coltrane, Don Braden, Χάρη Ιωάννου, Βασίλη Ξενόπουλο κ.α. Με την επιστροφή του στη Ελλάδα συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα της Ελληνικής δισκογραφίας, κάνοντας εμφανίσεις σε ελληνικές λαϊκές, έντεχνες και τζαζ σκηνές. Συμμετείχε σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα καθώς και σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Υπήρξε ενεργό μέλος σε 12 φιλαρμονικές της Ελλάδας, σε κάποιες από τις οποίες πραγματοποίησε σεμινάρια με θέμα "7+1 παράγοντες του Σαξοφώνου" βασισμένο στις τεχνικές του οργάνου, με επιρροή από τον σαξοφωνίστα Ευθύμη Τσακίρη.
Από το 2021 εργάζεται ως Καθηγητής Σαξοφώνου στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας.
[post_ads]
ΣΧΟΛΙΑ
Μπορείτε να σχολιάσετε μέσω Facebook ή Blogger (Google) επιλέγοντας την αντίστοιχη καρτέλα από πάνω